Zdrowe relacje intymne: Jak budować zdrowe i satysfakcjonujące związki?
Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było nabyć jakikolwiek towar. W tej chwili każdy konsument jest adekwatnie objęty przez reklamy oraz produkty przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy są w stanie wyłącznie cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowania z logo. Na ogół producenci wypuszczają całą serię takich towarów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie niejednokrotnie pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała firma Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc można czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają też korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Legendarne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Recenzje
4. Kontakt
5. Artykuł